Nekad kalle265 | Medlem ansökning [Lucas]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kalle265

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199202091407

Vad är ditt namn i verkligheten? adam

Vad är ditt discord namn? Adaam#9350

Vad är ditt födelsedatum? 6 Februari 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär har precis flugit in i staden och letar efter nya upplevelser med vänner och andra. Han är väldigt bilintresserad och funderar på att söka jobb inom en bilfirma. Han har en vän som heter Tyron där han får hjälp med olika saker då de var barndomsvänner.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Eftersom att jag vill skapa nya scenarios på servern med både vänner och andra men också ha roligt på många olika andra sätt så som på bilfirman och möjligtvis andra roliga saker jag kan bidra med i framtiden.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Som sagt är jag bilintresserad och då tänker jag hjälpa nya folk på servern med att hitta just sin favoritbil och annat roligt som ja kommer jobba med i framtiden. Ja tänker också att jag redan har vänner i servern då vi har en bra kemi så att vi kan skapa roliga scenarios med men också träffa andra på tex piren och andra ställen.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte ska vara en ''dålig'' förlorar dvs att man ska vinna hela tiden. Om man tex gör ett rån och polisen tar dig ska du inte vara arg ooc utan gör ett roligt scenario av det. Man ska inte heller ta bästa bilen i ett jag för att bara vinna utan gör det roligt för all då detta är en rp server. Det ska vara realistiskt.

Hur hittade du Unive? Jag såg mina vänner spela fivem så frågade jag dem vilken server dem är i så sa dem då unive. Jag gick in i servern och var med dem en liten stund och tyckte det var jätteroligt så jag fortsatte spela på den.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka