Nekad Kalle2 | Medlem ansökning [bailybog] [RecLxss]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kalle2

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alvin

Vad är ditt discord namn? Kalle2#7378

Vad är ditt födelsedatum? 30 November 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Ali och är 20 år gammal han har 2 bröder och 1 syster. När ali växte upp så var han alltid den busiga i umgänget han var alltid den som ville hitta på massa dumheter och fick alltid en massa skit men det hindrade aldrig ali från att göra sin grej. en dag när ali var ute och spela fotboll så kom några killar fram till han och frågade om han ville tjäna feta pengar ali svarade såklart ja för hans familj hade dåligt med pengar och han ville försörja dom och hjälpa till hemma. sedan när ali var 17 år så gick hans mamma bort och ali fick ta hand om hans syskon helt själv därför hans pappa ländade dom i tidig ålder.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med social rp och en massa god energi tycker de är så tråkigt när alla bara bråkar imon rpn tycker att alla ska få ha det lika roligt. vill verkligen kunna spela på denna server då jag har sätt att ni verkligen kämpar för er server och att den ska gå framåt. därav vill jag spela här för att dom flesta serverna stängs ner efter ett par veckar/månader medans denna servern har kommit långt i utveckligen

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? I ett scenario ska inte allt handla om dig utan att man ska kunna se från allas perspektiv samt att alla ska ha kul och skapa roligt och socialt rp

Hur hittade du Unive? Har flertal kompisar som har tipsat om servern och sett en massa på youtube om denna server har även kollat Philips Kanal och tyckte det såg grymt ut

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig innan den automatiskt blir nekad. Lycka till!

Nekad, har inte tagit intervju på 48 timmar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka