Accepterad kalle1231 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

kalle1231

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Länk till din steam profil: Jag vet inte

Ditt Hex-ID: Jag vet inte Men mitt ban id ingame är wnpeek

Vad är din discord tagg? jag är bannad ingame

Vem var det som bannade dig? Toris

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Screenshot 2024-09-05 213648.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag körde för andra gången med mina irl polare som är kriminella och sen får jag ett vapen av han och så gick jag och sköt en person förlåt mig det var dumt av mig jag viste inte att jag behövde kriminell rollen för att skjuta snälla ge mig en till chans

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag sköt utan kriminell roller snälla förlåt mig ge mig en till chans snälla jag ber om urskäkt jag har gjort ett forum konto nu och ska bli medlem och köpa krim om jag får en till chans snälla ge mig en till chans toris

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej jag var dum i huvudet och inkompetent jag ber om urskäkt

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det är min första tror jag

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte vart idiot

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Tillbaka