Nekad Kalle0873 | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kalle0873

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Användarnamn: Kalle0873

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199079611672/

Vad är ditt namn i verkligheten? Jesper

Vad är ditt discord namn? Rattan0873#8794

Vad är ditt födelsedatum? 17 Oktober 2008

Berätta om din karaktär. Jag är lite kriminell men jag kommer att bete mig som en vanlig person och jobba på ett vanligt jobb. jag är 20 år.
Jag är väldigt positiv och glad. Jag har inte några intressen.

Varför ska just du bli whitelistad? För jag vill spela på denna server och jag vill ha kul på denna server.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill ha kul på denna server.

Hur många timmar har du på FiveM? 10 timar och 10minuter.

Hur hittade du Multistaden? För jag kollade lite på listan på lite fivem servrar och mina kompisar har spelat på den så jag testade denna server och jag gillar den väldigt mycket.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej det har jag inte.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej det gör jag inte.

Du måste motiv era lite under ''Berätta om din karaktär.'' istället för att skriva Jag är kriminell kan du skriva min karaktär är uppväxt i ett sämmre umgänge och har efter det utvecklats till att bli kriminell''

Du behöver även utveckla under ''Varför vill du just bli Whitelistad på denna server?'' och förklara lite vad du kan bidra med till servern och liknande.

Du får 24 timmar på dig att utveckla tråden innan den blir nekad pågrund av inaktivitet.

jag ser ingen utveckling på denna ansökan! det känns som du inte vill lägga mer tid på denna, du kan göra en ny ansökan men då får du utveckla den lite eller så gör du en muntlig på discorden!
nekad.
låser & arkiverar

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka