Inaktuell Kalle08 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Kalle08

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199000803247/

Vad är ditt namn i verkligheten? Jesper

Vad är ditt discord namn? Kalle#9727

Vad är ditt födelsedatum? 3 November 2021

Berätta om din karaktär. Han heter Jeppe Nilsson han är född i en liten stad med många kriminella personer Jeppe vill börja som polis för att stoppa dem här personerna han vill stoppa kriminelliteten så han försöker ansöka till polisen för att göra staden till en trygare plats för invånarna Jeppe är rätts omtänksam och snäll men kan bli lite agresiv när han blir arg Men om han blir polis vill han ta bort kriminelliteten helt men han vet att kriminella personner aldrig försviner fögot med iallafall göra staden lite trygare. Jeppe försöker skafa sig lite vänner men han vill inte va vän med några kriminella han försöker att hålla sig undan det kriminella folket så han inte dras med i nåt gäng eller så. Han är så laglig han kan ibland att han kommer över hastighetsbägrensingen

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Så att jag och min karaktär får nya möjligheter inom er server och så att jag tycker det blir roligare för varje gång att spela på unive

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är att alla fordon typ som finns i världen finns i er server och då blir det lite roligare att spela och för att ni är så noga att alla rpar och många rpar väldigt bra enligt mig

Hur hittade du Unive? Jag kollade mycket på toytube och twitch så spelade många på unive så testa den servern och tyckte den var bra så fortsatte spela på den

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att rp bättre för varje gång att lära mig att rpa vid olika scenarion som jag kanske kommer va med om

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att bli polis och sätta in en person och rpa bättre i olika scenarion

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Körde på några i veckan för kom inte in på¨unive

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jag förstår och fattar att det blir jobigt

Tillbaka