Nekad Kalle. | Whitelist ansökning [Liam]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kalle.

Icke Medlem
Meddelanden
66
Reaction score
16
Vad är din steam profil länk? https://store.steampowered.com/

Vad är ditt namn i verkligheten? Kalle

Vad är ditt discord namn? Kalle#7790

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1999

Berätta om din karaktär. Jag heter kalle hansen och föddes på Östra Sjukhuset i Göteborg
Han blev uppvuxen i ett fattigt fosterhem utan fosterföräldrar som brydde sig om honom, han flyttade ut från dom när han var 18 år gammal, sedan dess har han levt på gatorna- tills nu när han sparat pengar från allt tiggande har han äntligen råd att skaffa körkort och skaffa jobb så han kan flytta in i sin egna bostad!

Varför ska just du bli whitelistad? för att jag spelar bara på denna server och att jag har varit det flera gånger innan och jag vill kunnaw bidra med en annan nivå på rpa som man inte kan göra om man inte är witelistad

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För detta är den bästa servern och jag har varit whitelist innan och jag vill kunna göra något för utan whitelist så kan man inte göra så mycket jag vill kunna utvecklas inom rp kanske bli gäng eller jobba som något wl jobb eller bli snut har jobbat med dem flesta jobben såp jag vill kunna fortsätta

Hur hittade du Multistaden? mina kompisar leon och leeoohh rekomoderade servern sen dess var man fast. väldigt länge sen har varit här länge

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att kunna utvecklas inom rp och inte bara göra saker för pengar eller makt utan spela som i verkligheten. jag vill kunna jobba med alla jobb

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej spelar bara på denna detta är den bästa.........

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka