Nekad Kalle strömm | Whitelist ansökning [Wilma]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kalle320

Icke Medlem
Meddelanden
568
Reaction score
25
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198401289562/

Vad är ditt namn i verkligheten? Elliot ström

Vad är ditt discord namn? Kallesmultspret#9614

Vad är ditt födelsedatum? 10 Oktober 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Kalle Strömm är en 22 årig kille född och uppvuxen i multistaden. Som individ är Kalle en väldigt trevlig, vänlig, engagerad och nyfiken person som tycker om att snacka och träffa nya människor. Han är redan en ganska omtyckt person av många i staden. Han är ute efter att skaffa sig ett stabilt och lönsamt jobb. Han är mycket intresserad av motorer och alla olika fordon. Kalle är rätt duktig med händerna och bryr sig inte om att bli smutsig ibland . Under hans fritid gillar han att åka runt och glida i bilar tillsammans med sina Kompisar och köra socialt RP. Ibland kan han vara stökig eftersom att han växt upp i multistadens undervärld som han nu försöker ta sig ifrån och bli en vanlig svensson. Kalle är ny muckad och har tänkt på sina misstag.
Jag kommer att spela Kalle som karaktär med en självsäkerhet och drivande personlighet och försöka stärka hans personliga egenskaper.

Varför ska just du bli whitelistad? för att jag är verkligen är kär i detta med RP. Jag tar detta väldigt serös. På andra servrar är det inte lätt att vara serös för alla andra är inte det men på denna server är folk det och jag har verkligen fastnat för denna stad. Vill fortsätta spela på denna server. Och ett plus på kanten kommer förhoppningsvis min karaktär bli kriminell som ni kan läsa om min karaktär, Om jag blir whitelistad.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att multistaden är den enda servern jag spelar på just nu och det hade varit sjukt kul och få alla fördelar på just nu min favorit server på FIVEM. Det är allt jag gör om dagarna just nu. Spelar fiveM hade bara varit drömmen att få vara whitelistad på en favoritserver och få massor med fördelar som gör spelet ännu mer roligt och gör mig till en ännu mer seriös spelare.

Hur hittade du Multistaden? mina vänner berättade om serven och sa att jag skulle testa. och älskade den på en gång

Vad har du för mål med ditt rollspel? att kunna uppleva saker som jag skulle villa göra i verkligheten som att hålla på med bilar och meka och hjälpa andra mäniskor i nöd.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka