Nekad Kalle strömm | Whitelist ansökning [Boel]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kalle320

Icke Medlem
Meddelanden
568
Reaction score
25
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198401289562/

Vad är ditt namn i verkligheten? Elliot ström

Vad är ditt discord namn? Kallesmultspret#9614

Vad är ditt födelsedatum? 20 Januari 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Kalle strömm han är 2000-01-01 år och är snäll omtänksam och rolig och rik. min karaktäe älskar att köra bil och gillar bilar. min karaktär har svårt att få känslor för någon men hans känslor tillhör bilar.

Varför ska just du bli whitelistad? för att kunna ha de drömjobb som min karaktär alltid v
ellat vara och de är mekonom för att hanälskar att jobba med bilar och att hjälpa andra med sina problem med bilen tex.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för att ha mer möjligheter och att kunna som sakt få vissa jobb som kan hjälpa andra människor i nöd som tex mekonom.

Hur hittade du Multistaden? mina vänner berättade om serven och sa att jag skulle testa. och älskade den på en gång

Vad har du för mål med ditt rollspel? att kunna göra de jag vill göra när man blir äldre.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej de gör jag ej och känner inte att jag vill de trivs jätte bra på Multistaden.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka