Nekad Kalle strömm | Ban överklagan (Wael Nikola)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kalle320

Icke Medlem
Meddelanden
568
Reaction score
25
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198401289562/

Ditt Hex-ID: Discojanne.AB

Vad är din discord tagg? Kallesmultspret#9614

Vem var det som bannade dig? de var network 19

Hur lång tid var din ban? 3dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: suntförnuft ~Network19.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? ja de var så här att jag åkte på motor vägen och sen från ingen stans så kommer de blod på min bil och jag så ingenting men de bannade mig för att jag tror att de såg att de var något där

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag åkte bil på motorvägen sen kom de blod sen blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja och nej för jag såg ingenting asså tror ni själva att jag friviligt kör över något med mening när jag är WL och mekonom. men jag tror att network19 såg att de var något där som

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja jag har lärt mig av mina tidigare bans

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag kunde inte gjort annorlunda för jag såg inte att de var något på motorvägen

Har du lärt dig någonting efter din ban? nej för att jag kunde inte gjort annorlunda för jag såg inget

Har du läst våra regler? Ja

Din ban överklagan är nekad. Utveckla mer!

Tråd låst och flyttad till Ban Överklagande Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka