Accepterad Kalle.S | Whitelist ansökning [Colin-SD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kalle.S

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198954946308/

Vad är ditt namn i verkligheten? Vincenth

Vad är ditt discord namn? cool kid#1337

Vad är ditt födelsedatum? 12 Mars 2006

Berätta om din karaktär. Min Karaktär heter Valle Larsson och är en trevlig och ödmjuk person, Han kan ta mycket stryk men skiter i vad dom säger och går vidare. Man kan kalla mig lite ödmjuk och snäll. Han har alltid en trevlig röst när det passar sig men om jag måste höja den så gör jag det. Valle bakgrund är så att han blev lämnad av Pappan och var bara med mamman, hans uppväxt var som en helt vanlig människa, lugnt o säker. Jag håller mig inte till Kriminella saker och går på den säkra sidan, hade jag gått med Pappan så hade jag blivit som min brorsa ingame (Abbe Larsson) att bli kriminell och köra duma saker som man får skit för.

Varför ska just du bli whitelistad? För jag är en seriös och kreaktiv och jag är trött på att folk håller på att trolla på vissa Whitelistade servrar, så tänker ta chansen och se vad denna server går. Om jag ska beskriva mig som IRL person så är jag trevlig och charming, är väldigt lätt att prata med och inte så blyg. Det som gör mig extra speciell jämfört med alla andra är att jag tänker mig alltid med kreaktivitet och gör det bästa av situation, Min Main karaktär jag spelar med heter Valle och är ungefär som mig IRL, alltså tänker ett snäpp längre, gör de smartaste av situation och gör det på ett vänligt och trevligt sätt! Gamla erfarenheter är att jag har drivit 1 servrar innan som heter Norrlands Guld RP +15, även så har jag spelat på Parlamentet RP +18 och så klar så spelar jag bara på whitelistade servrar för att få ett så bra RP som möjligt och slippa bli uttråkad och förbannad på alla trollare.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Vill bli Whitelistad för att jag tycker det här är en bra server och är värd att lägga ner lite extra tid på och framför att så är det ett krav för att kunna spela på den. Har varit whitelistad på en annan server som kallas Gothenburg rp och där jobbade jag som bilförsäljare och krängde x antal bilar och trivdes med mitt jobb men skulle vilja vidga mina vyer och bli whitelistad på den här servern. Framför allt så tyckte jag att rp nivån var väldigt hög på denna server och skulle se det som en utmaning för mig personligen att försöka göra rp nivån ännu högre. Tycker även dom som spelar på denna server är väldigt trevliga och spelar som om det vore “riktiga” livet och tar det på allvar. Skulle vara riktigt roligt ifall ni väljer att whitelista mig, om ni godkänner denna ansökan så kommer detta bli min main server och den jag kommer lägga många timmar på.

Hur hittade du Multistaden? Streams osv

Vad har du för mål med ditt rollspel? Ha roligt och kunna rpa sig fram ocg inte rpa för pengar och vapen

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Gruvstaden

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka