Nekad Kalle Ohlsson | Medlem ansökning [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kalle Ohlsson

Icke Medlem
Meddelanden
26
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Theo nordin

Vad är ditt discord namn? McJiggerNugget

Vad är ditt födelsedatum? 7 April 2009

Berätta om din karaktär. Kalle Ohlsson är en 18-årig pojke som älskar att spela fotboll och hänger gärna med sina kompisar på fritiden. Han är en kille som alltid vill nå sina mål. Kalle är också väldigt omtänksam och stöttar sina vänner i alla lägen. Trots sin unga ålder har han redan imponerat många med sin talang och drivkraft.

Vad kan du bidra med till serverns RP? att jag jobbar på sådana ställen som typ it är öppet så fler kan få möjlighet att t.e.x pimpa bilen och laga bilen.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att det ska vara kul för båda t.e.x i bankrån så ska både polis och rånare ha roligt.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har förstått reglerna och jag tycker det här är den viktigaste regeln, Jag tycker att Suntförnuft är den viktigaste regeln och utgångs, punkt för all rp. Det betyder att man alltid ska rpa som att det skulle vara IRL.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Nej det har jag inte men har lärt mig inom den tid jag har spenderat på unive, och tittat på twitch och lärt mig via det.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Inget jag kan tänka på just nu.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka