Accepterad Kalle Moreiuz | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kalle Moreiuz

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://s.team/p/fqqm-tnnn/FJRTMKPH

Vad är ditt namn i verkligheten? Karl Annemalm

Vad är ditt discord namn? SWEDIBOY07#3374

Vad är ditt födelsedatum? 21 Maj 2007

Berätta om din karaktär. Kalle moreiuz är 23 år gammal och är från skåne. Han växte upp i Simrishamn med sina föräldrar och två bröder. Han hade en ganska bra uppväxt och familjen hade det inte så svårt. Han började köra bil olagligt när han var fjorton och hamnade i en del trubbel för det. Han bodde där tills han var 15 år och sen flyttade familjen ända upp till Luleå där han gick på fordons linjen på gymnasiet. Han började jobba på en liten verkstad efter studenten och jobbade där i cirka två år. Så han flyttade igen, själv den här gången till Unive. Ett tag efter flytten blev hans pappa sjuk och gick bort. Efter hans pappas begravning bestämde sig Kalle för att ta tag i sitt liv och skaffa ett jobb. Han lyckades få ett jobb som reporter. Han tjänar ganska bra som reporter och har två fina bilar. I Unive har Kalle träffat sina nya bästa vänner Göran och Jan. De delar alla samma intressen som t.ex. att de ÄLSKAR bilar. De brukar ofta åka runt i sina bilar och bara njuta av livet. Hans drömjobb är att någon gång jobba med att reparera andras bilar. Han gillar att hjälpa folk och ger ofta folk lift. Kalle gillar att träna och hänga med sina kompisar och kanske ta en fika. Han gillar att kolla på hockey och hans favorit lag är HV71. Hans drömjobb är att jobba på Mekonomen för att han vill hjälpa människor och samtidigt får han arbeta med fordon.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag tar rp på ett seriöst sett och jag vill vara mer aktiv i communityn. Jag vill kunna skaffa ett jobb på unive där jag kan hjälpa andra och göra unive ännu bättre och ännu roligare. Jag är mogen och ansvarsfull och jag vill att det inte ska finnas folk som går med i servern och sen bara förstör det som försöker spela.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Att det är som i verkliga livet. Det finns inga npc och man kan snacka med alla.

Hur hittade du Unive? Några av mina kompisar som också spelar Unive tipsa mig.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att få ett bra jobb som t.ex. Mekonomen då jag kan hjälpa människor med sina bilar och och att samtidigt då jobba med det Kalle älskar mest, Bilar!!!

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att träffa nya männiksor och ha så kul som möjligt. Jag är väldigt bil intresserad och därför tycker jag det är så kul att bilarna är riktiga.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej, bara unive som gäller.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? japp det förstår jag verkligen

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka