Nekad Kalle magmys | Medlem ansökning [bizzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kalle magmys

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Johan Nilsson

Vad är ditt discord namn? MacaDonald

Vad är ditt födelsedatum? 22 December 2003

Berätta om din karaktär. Jag heter Kalle Magmys är 34 år och kommer från Hörby. När jag var liten blev jag slagen mycket av mina föräldrar som var alkoholister. När jag gick i skolan var jag kingen utan k och bråkade ofta med folk, jag hade inga pennor. I lite äldre ålder lärde jag mick kampsport aka bjj och landade ofta i problem med polis. Jag blev alkoholist i och med att jag inte hade jobb eller någon form av inkomst. Efter att jag gick rehab och fick ihopa mitt liv bestämde jag mig för att flytta och starta om på nytt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Ett bra och sariöst rp som gör det roligt för alla andra som spelar och gör så att folk tycker det är roligare att spela på unive bidrar med en snäll och rolig miljö som gör att flera tycker det är roligt att köra på unive, Jag vill vara med att bidra till en rolig server och vara med om roliga saker.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man gör upplevelsen så värklig som möjligt man behöver inte alltid vinna. Livet har upp och nedgångar.

Hur hittade du Unive? Genom polare

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka