Accepterad Kalle Larrson | Ban Överklagan [TURB071]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Scizzy

Icke Medlem
Meddelanden
161
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199797792316/

Ditt Hex-ID: steam:1100001000056ba

Vad är din discord tagg? assyren1

Vem var det som bannade dig? TURB071

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-04-06 180227.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? TURB071 antyder att jag metagama när jag i sinariot blir rdm och grabben fear rpade samt brist på social rp

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag gör /help och skriver om vad som hände då ringer min kompis mig på dc o vi snackade om att vi skulle hoppa support och visa klippet. Men då av någon anledning väljer staffen att kolla på vad jag gör när det inte var menat på det sättet

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var mitt fel opchså då jag inte får svara dc samtal oavsett sinario och jag lovar att ej upprepa detta!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. kommer ej ihåg så mycket.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag kunde ha väntat på att han skulle kolla reporten och sedan hoppa supp men jag väljer att svara min kompis och det är dumt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag har lärt mig att inte svara dc samtal medans jag är ig.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka