Accepterad Kalle koivuniemii | Medlem ansökning (alexander2005)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Kalle koivuniemii

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199127223902/

Vad är ditt namn i verkligheten? Wilmer

Vad är ditt discord namn? Dag-Otto Flink#8759

Vad är ditt födelsedatum? 26 Oktober 2003

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Kalle Koivuniemi och har vuxit upp i ett hem där pappa hade eget säkerhets företag och mamma har alltid varit hemma. Kalle och hans familj har alltid haft det bra ekonomiskt för kalls mamma ärvde en förmögenhet av hennes föräldrar. idag är kalle 42 år och försöker starta upp hans drömförtag. Företaget skall vara ett vaktbolag som skyddar både personer och föremål. Företaget skall även kunna agera som privatchaufförer. Kalle bär oftare lite finare kläder och gillar att träffa nya människor. kalle är väldigt stor och kraftig och kan verka ganska tuff. Men egentligen är han en väldigt snäll och trevlig människa som gillar att skratta och skämta, men om det behövs så kan han vara riktigt tuff och elak (men det är väldigt sällan). Kalle blir väldigt lätt omtyckt av andra människor.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag är mogen RPare och mycket erfaren, samt kan min karaktär ställa till med bra och roliga scenarion och höga RP scenarion. och jag inte ute efter att få makt och pengar på mitt RP. Jag är ute efter att ha roligt och skaffa nya vänner. jag kan förlora scenarion utan att bli arg. Min karaktär kommer hålla sig laglig och ej hålla på med brott.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är för att Unive verkar vara ett stort Community med flera personer i, som man kan bli vänner med och RPA med i framtiden.

Hur hittade du Unive? Jag hittade den när jag och en kompis letade efter en RP server att spela på och då fick vi syn på Unive och jag hade också hört från andra att det var en väldigt bra server och så verkar det även vara.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål i mitt rollspelande är att känna min karaktär mycket bättre samt hitta nya vänner som jag kan utveckla min RP på. Målet med mitt RP är också att kunna kommunicera bättre med folk som jag har aldrig mött förut och göra roliga scenarion med dom också. Kunna utveckla mina scenarion mycket mer och göra dom mycket roligare för dom som är involverande. Och kanske kunna starta eget företag.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Som jag sa förut med att uppnå mål är att skaffa nya vänner som jag kan utveckla min RP med och försöka göra Unive ett bättre Community. Målet är att få starta upp ett säkerhetsföretag som jag är väldigt intresserad av, och stöta på problem som jag får fundera ut en lösning på.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, Endast Unive.

Tillbaka