Nekad Kalle Karlsson | Whitelist ansökning [Minierkan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kalle Karlsson

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199007248338/

Vad är ditt namn i verkligheten? Anton

Vad är ditt discord namn? AntonA #9999

Vad är ditt födelsedatum? 17 Februari 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Kalle Karlsson och han är 30 år gammal, född 1990, Karaktärens kön är man. Karaktären Kalle har en specifik grej som han verkligen inte gillar det är epa raggare eftersom att när han var liten så var det bara epa raggare i hans områden som gjorde så att han inte fick någon sömn på nätterna. Kalle föddes i Göteborg och hade det tufft hemma för att hans Mamma var en alkoholist och så knarkade hon. När han runt när han blev 12 år gammal så fick han jobb ute på sjön på grund av att hans Pappa ägde ett eget Fiskeriföretag som hade runt 3 olika båtar och en av dom båtarna fick Jonte jobb på. Innan han fick jobb ute på sjön på en fiskebåt så gick han i en sport som han var riktigt duktig i sporten var handboll, Karaktären är en allmänt kaxig person som inte har respekt mot det folket som han inte får respekt från annars så är han en allmänt schysst grabb.

Varför ska just du bli whitelistad? För jag kommer bidra till bra RP och att försöka hjälpa andra. Jag kommer hjälpa andra till den mån jag kan hjälpa och jag kommer följa serverns regler.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitelistad för då kan jag söka jobb och då kan jag hjälpa andra. Om jag får ett jobb kommer jag ju att tjäna pnegar och då kan jag köpa saker

Hur många timmar har du på FiveM? Ungifär 5 timmar

Hur hittade du Multistaden? Jag blev tipsad av en kompis som tidigare spelat på Multistaden.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej inte bannad men jag har blivit kickad typ 2 gånger

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej inte för tillfället just nu spelar jag bara på Multistaden

Utveckla frågorna: Varför ska just du bli whitelistad? och Varför vill du just bli Whitelistad på denna server?
Så blir den vidare till intervju!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka