Nekad Kalle Karlson22 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kalle Karlson22

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199151277654/home

Vad är ditt namn i verkligheten? Jimmy

Vad är ditt discord namn? Kajimpa#8143

Vad är ditt födelsedatum? 11 Maj 2010

Berätta om din karaktär. Jag heter Abdi Hakim. när Abdi var liten så hade han en tuff barndom för hans föräldrar missbrukare. om Abdi sa något till nån skulle Abdi blivit söder slagen med ett bälte av sin pappa. Abdi var tvungen att ha lång byxor och långarmad för ingen skulle se blåmärkena och såren. Abdi blev tvungen att köpa droger till sina föräldrar. men Abdi hittade en snygg tjej som heter Alice. Abdi gick fram till Alice och frågade om hon ville bli tillsammans. Hon sa nej. Så hela gänget retade Abdi. Abdi sprang till en bra han tänkte hoppa och gick upp på kanten men då gick det någon förbi och ringde polisen. Polisen kom och gick fram till Abdi. En av polisen gick fram och sa kan du gå ner från kanten. Abdi bara tittade på polisen och gick ner från kanten. Den andra polisen frågade om Abdis namn och Abdi svarade inte. Sen frågade han vad har hänt då så sa Abdi att ett par tjejer retade honom när han frågade om en tjej ville bli tillsammans och så sa Abdi att ni får inte saga att jag säger detta men min pappa slår mig hemma och så visade Abdi blå märkena och såren då fick Abdi åka med polisbilen till polisstation. När det kom till polisstation. så sa en polis vad är dit namn Abdi sa jag heter Abdi. Den andra polisen ringde en ny familj. Polisen sa kan ni abortera ett barn som heter Abdi. Den nya familjen sa ja vi kan hämta han nu på polisstationen. när hans nya familj kom så hoppade Abdi in i bilen som det åkte med. sen åkte det hem. (13 år senare så flyttade Abdi hemifrån till en stad som heter unive Abdi har bra kontakt med sin familj som adopterade han. Abdi mår bara bra

Varför ska just du bli Medlem på Unive? kunna jobba med jobb som man inte kan ej medborgare kunna glida runt och ha roligt med kompisar. kunna dra med mig andra att spela också unive och ha roligt med mer

Vad kan du bidra med till serverns RP? Kunna jobba med jobb som man inte kan ej medlem. Kunna glida runt och ha roligt hjälpa personer med deras bilar och lösa brott och hjälpa dom som är skadade

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att inte bara jag kan vinna i scenaron och låta andra få en chans att rp

Hur hittade du Unive? Jag såg på rp på unive och jag blev intresserad av rollspelet. de såg väldigt roligt ut så jag sa jag måste testa det var jätte roligt

Nekad. Utveckla allt förutom fråga 5. Du kan göra en ny inom 24h.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka