Nekad Kalle Karlson22 | Medlem ansökning [BING]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kalle Karlson22

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199151277654/home

Vad är ditt namn i verkligheten? Jimmy

Vad är ditt discord namn? Kajimpa#8143

Vad är ditt födelsedatum? 11 Maj 2011

Berätta om din karaktär. Kalle Kalson är mitt namn. Kalle har haft det inte så bra han bodde ute på landet. Men en dag så hände något. Kalles bror dog och då började hans föräldrar bli dumma mot Kalle. Då fick han andra föräldrar som gillade han ett tag. Efter ett tag flydde Kalle hemifrån till en stad som inte var så bra. De blev kaos av allt så han bestämde sig för att flytta till en stad som hette unive.

Kalle är 32 år gammal född 1990-05-14. Han är rättvis vill ingen illa han är också glad och har lite dåligt attityd ibland. Kalles intressen är att prata med folk gillar att hjälpa personer som behöver hjälp som jag inte fick hjälp med och Kalle gillar nästan alla djur han gillar inte spindlar, ormar och små kryp.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? kunna rp på högre nivå. Kunna hjälpa folk som att sälja bilar/motorcyklar. Ha roligare med polare. Kunna bli bättre på rp. kunna jobba som polis eller sjuksköterska.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Kunna jobba med jobb som man inte kan ej medlem. Kunna glida runt och ha roligt hjälpa personer med deras bilar och lösa brott och hjälpa dom som är skadade

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att inte bara jag kan vinna i scenaron och låta andra få en chans att rp

Hur hittade du Unive? Jag såg på rp på unive och jag blev intresserad av rollspelet. de såg väldigt roligt ut så jag sa jag måste testa det

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka