Accepterad Kalle Johansson | Whitelist ansökning [Lunify]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Kalle Johansson

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198257184313/

Vad är ditt namn i verkligheten? Elias

Vad är ditt discord namn? Bengan#3023

Vad är ditt födelsedatum? 25 April 2000

Berätta om din karaktär. Min karaktärer är en lite äldre man som gärna hänger upp sig och klagar på de nya trenderna och liknande saker. Han heter Bengt Nilsson, född 1961 och är en glad och troligtvis uppskattad som syns då många vill ha hans nummer. Han är inte egoistisk på något sätt och försöker hjälpa alla som frågar om hjälp. Om det är så att det kommer till kritan och han måste bli lite arg för att respekteras så tvekar han aldrig. Blir han påhoppad så tvekar han aldrig till och använda våld men han gör det bara när det behövs. I största allmänhet är en snäll och trevlig man som tar hand om de som förtjänar att bli det. Bengt älskar att se en person bli glad speciellt vid tillfällen där det handlar om ett bilköp då han älskar bilar och motorer. Han är duktig och flitig och har inga fiender vad han vet. Han skulle aldrig få för sig att bli kriminell då han tycker det är korkat. Bengt är även väldigt generös och delar gärna med sig och är inte så värst rädd om pengar då han gärna delar med sig av dem. Bengt kan dock vara lite småbusig och köra för fort men det är det grövsta han gjort. När Bengt var i 30 årsåldern jobbade han i en annan stad där han var bilfirma chef, han var tvungen o flytta på grund av att hans fru var tvungen o bo närmre hennes föräldrar. Bengt var med sin far i verkstaden redan vid 5 årsåldern och kollade på bilar men först när han var 14 så började meka med en egen bil. Detta ledde sedan till att sälja bilar som han än gör idag.

Varför ska just du bli whitelistad? Just jag ska bli whitelistad därför att när jag spelar RP så går jag in helhjärtat för att göra en så bra RP som möjligt, inte bara för att jag tycker det är kul men också för att stärka RP upplevelsen för de andra i servern.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli Whitelistad på just denna servern därför att jag när jag först började spela GTA online för några år sen, utan att ljuga, så tyckte jag att det var mycket roligare att följa lagar och trafikregler än att råna butiker och göra Heister. Därför vill jag bli Whitelistad på denna servern extra mycket för att kunna spela med RP samtidigt som alla andra på servern också gör det, inte som att spela i en GTA online server där alla bara skjuter och dödar mig. Men jag vill även bli whitelistad på denna servern extra mycket för att mina tre kompisar som spelar på denna servern är det och för att jag vill kunna utvecklas i den här servern.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive servern genom att mina kompisar tipsade mig om denna servern och pratade bra om den, vilket gjorde att jag blev sugen på att testa den.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med mitt rollspel är att försöka förbättra och förstärka inte bara min utan också de andra i serverns RP upplevelse. D.v.s. att jag ska försöka spela så bra jag genom att följa serverns regler på bästa sätt genom bland annat prata med en viss inlevelse i rösten beroende på vilken situation jag befinner mig i.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej, jag spelar inte på någon annan server.

Senast ändrad:
Tillbaka