Accepterad Kalle Johansson | Ban överklagan [Pilot]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kalle Johansson

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198257184313/

Ditt Hex-ID: 110000111b29e39

Vad är din discord tagg? Bengan#3023

Vem var det som bannade dig? Flame

Hur lång tid var din ban? 5 dagar 7 minuter

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: Suntförnuft ~Flame. Återstår: 5 dagar 7 timmar 16 minuter

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Det jag själv tror är anledningen till varför jag blev bannad är för att jag råkade hoppa ur polisbilen då jag hade blivit "arresterad".

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att jag skulle råna ett kassaskåp, därefter så ser jag hur det är en polisbil utanför. Jag springer ut ur butiken och hoppar in i min bil. Därefter så kör jag iväg och blir jagad av polisbilen. Jag kör förbi torget och får sladd samtidigt som jag kör rakt in i en vägg. Utan att få några större skador så sätter polisen handbojor på mig och sätter mig i polisbilen, höger bak. Därefter så både råkade jag men också av lite nyfikenhet för att se om det funkade med handbojor på trycka "f", vilket gjorde att jag klev ut ur bilen. MEN jag hoppade genast in i bilen igen och ber om ursäkt. Utan något som helst svar ser jag polisen stå helst still och förstår då att han bannar mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker helt klart att det var en felaktig ban, annars skulle jag inte lagt tid till att skriva denna ban överklagan.
Jag tyckte att det var fel då jag inte bröt mot någon som helst regel då jag visade tecken på att det var helt utan min vilja och att jag sedan satte mig i bilen igen. Jag fick heller ingen varning eller tillsägelse.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har ej blivit bannad.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag hade kunnat göra annorlunda är att inte göra det felet jag gjorde, vilket var att hoppa ut ur polisbilen. Men som sagt, jag smet varken eller gjorde motstånd det var till 100% ett misstag vilket jag starkt ångrar.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har helt klart lärt mig ifrån denna ban, att aldrig mer kliva ur bilen om en polis inte ber mig att göra det såklart.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka