Accepterad Kalle Johansson | Ban överklagan [BotMelwin]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Kalle Johansson

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198257184313/

Ditt Hex-ID: 110000111b29e39

Vad är din discord tagg? Bengan#3023

Vem var det som bannade dig? MOB

Hur lång tid var din ban? 24 dagar 22 timmar 39

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: Grov Powergaming samt suntförnuft. ~MOB. Återstår: 24 dagar 22 timmar 39 minuter

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag antar ganska starkt att det var för att jag gjorde något dumt jag helt glömt av och inte tänkte på. Jag körde upp för mountchilliad med en Bugatti.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände precis innan jag blev bannad var att jag skulle köra upp för mountchilliad och ta en häftig bild på min då ny inköpta, nytrimmade och ny omgjord Bugatti Veyron. Vilket jag då var väldigt exalterad och glad över eftersom att jag länge velat ha den bilen och kämpat länge med att kunna köpa den. Det var även min första "lyxbil". Hur som helst så var jag så inne i det "modet" att jag inte riktigt tänkte på vad jag gjorde, jag ville hursomhelst ta en snygg bild på den och fick en idé om att ta bilden uppe på Mount Chilliad. Men det jag inte tänkte på då var att jag såklart inte får köra upp bilen där. Jag åkte då upp dit och skulle ta en bild, men hann tyvärr inte då jag blev bannad (såklart vilket jag ska bli).

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Tycker absolut inte att det var en fel ban då jag tydligt bröt mot en regel. Men jag känner däremot att 25 dagar är lite mycket för mig personligen, då jag faktiskt vet att det var fel, dock inte i stunden. Så därför känner jag att hela denna grejen verkligen fått mig att förstå det till 200% och inte bara 100%. Vilket kommer göra att jag nu aldrig kommer glömma av detta oavsett hur exalterad jag än är. Därför känner jag mig redo och lärt mig en läxa. Annars hade jag ju kanske inte lagt ner all denna tiden på att skriva om jag känt mig redo och lärd av situationen. Då jag faktiskt ser en ban som en lärnings process för att tydligt få se hur länge man blivit bannad och vad man gjort, för att kunna lära sig, se innebörden av regelbrottet och att aldrig mer utföra det igen.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 1. Det som hände var att jag skulle råna ett kassaskåp, därefter så ser jag hur det är en polisbil utanför. Jag springer ut ur butiken och hoppar in i min bil. Därefter så kör jag iväg och blir jagad av polisbilen. Jag kör förbi torget och får sladd samtidigt som jag kör rakt in i en vägg. Utan att få några större skador så sätter polisen handbojor på mig och sätter mig i polisbilen, höger bak. Därefter så både råkade jag men också av lite nyfikenhet för att se om det funkade med handbojor på trycka "f", vilket gjorde att jag klev ut ur bilen. MEN jag hoppade genast in i bilen igen och ber om ursäkt. Utan något som helst svar ser jag polisen stå helst still och förstår då att han bannar mig.

2. Det som hände var att jag skulle råna ett kassaskåp, därefter så ser jag hur det är en polisbil utanför. Jag springer ut ur butiken och hoppar in i min bil. Därefter så kör jag iväg och blir jagad av polisbilen. Jag kör förbi torget och får sladd samtidigt som jag kör rakt in i en vägg. Utan att få några större skador så sätter polisen handbojor på mig och sätter mig i polisbilen, höger bak. Därefter så både råkade jag men också av lite nyfikenhet för att se om det funkade med handbojor på trycka "f", vilket gjorde att jag klev ut ur bilen. MEN jag hoppade genast in i bilen igen och ber om ursäkt. Utan något som helst svar ser jag polisen stå helst still och förstår då att han bannar mig.

3. Det som hände var att jag skulle råna ett kassaskåp, därefter så ser jag hur det är en polisbil utanför. Jag springer ut ur butiken och hoppar in i min bil. Därefter så kör jag iväg och blir jagad av polisbilen. Jag kör förbi torget och får sladd samtidigt som jag kör rakt in i en vägg. Utan att få några större skador så sätter polisen handbojor på mig och sätter mig i polisbilen, höger bak. Därefter så både råkade jag men också av lite nyfikenhet för att se om det funkade med handbojor på trycka "f", vilket gjorde att jag klev ut ur bilen. MEN jag hoppade genast in i bilen igen och ber om ursäkt. Utan något som helst svar ser jag polisen stå helst still och förstår då att han bannar mig.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag hade kunnat göra annorlunda är helt enkelt att inte bli "störd" av mina känslor, utan ALLTID hålla min RP på en bra och hög nivå.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Absolut, att alltid tänka på alla regler oavsett hur exalterad eller vad det nu må vara jag är.

Har du läst våra regler? Ja

Hoppa in i support och visa denna så fixar dom, jag sitter på min mobil just nu och har ingen kontakt med dom tyvärr men dom fixar de.

Tillbaka