Accepterad kalle johannsonm | Whitelist ansökning [SweWilliam]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kalle johannsonm

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198835288524/

Vad är ditt namn i verkligheten? Noah

Vad är ditt discord namn? nappinKID#4609

Vad är ditt födelsedatum? 4 April 2004

Berätta om din karaktär. Kalle, en 20 åring kille från göteborg är en kille som är ute efter vänner, kontakter och stora pengar fast samtidigt har en viss empati för alla spelare. han ger alla en chans att vara med men om man bedrar honom så är man inte längre välkommen. han ser sig själv som en storebror till dom flesta, hjälper dom som är nya till stan och inte känner igen platsen så väl och hjälper dom i nöd som behöver hjälp.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag har varit inne på serven i 1 vecka men har redan fått vänner och en trevlig stund, märker ibland när jag är online att de saknas personal när de behövs och jag vill ställa upp! jag vill också visa för dom nya att RP är ganska roligt och om det tars seriöst att man kan ha en väldigt trevlig stund

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? MultiPVP har en så länge varit den roligaste och proffsigaste servern jag har varit med om och jag vill ta del av den.

Hur hittade du Multistaden? Den kom upp på front page i FiveM

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha kul såklart. lära känna nytt folk och umgås online istället för att gå ut och bli smittad av COVID-19

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej det gör jag inte. bara MultiPvP

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka