Accepterad Kalle Jackobsson | Ban överklagan [Dat0skillz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kalle Jackobsson

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Användarnamn: Kalle Jackobsson

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198849148174/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Kalle

Vad är din discord tagg? Kalle#9401

Vem var det som bannade dig? Dat0skillz #1051

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? att jag pratade i radio under pistol hott

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? failrp

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och kakan hade varit på ett trafik stop och det cirkulerar två bilar vid oss när vi ska där ifrån då så följer dom efter och skriker att dom ska skjuta och jag ropar i radion att vi blir beskjutna och vi blir skjutna

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker det var mitt och erat för jag ropade på radio och det kanske man inte hade gjort i vanliga fall om någon skriker det men hur ska jag höra att dom säger det när jag sitter i en bill och dom i en annan för om dom hade gott ut och sagt det då hade jag hört men nu när vi sitter i var sin bill med en massa motor ljud och andra saker då kan jag inte höra och då tänker jag alltså i verkligheten/irl för man hör inte någon som sitter i en bil lite längre bort för att det är massa motor ljud och såna saker men även hur kan dom höra att jag pratar i radion för dom hade mask på sig så dom kan ju inte höra mer än vad jag gör tycker jag men det är min åsikt men det är min ban överklagan och jag gjorde fel det som jag gjorde för och jag står för det jag prata i radion medans dom sa säg inget vi skjuter men jag trodde att kakan skulle köra där ifrån och inte Stana kvar så då så tänkte jag att medans han kör så informerar jag dom andra i kåren det var vad jag trodde han skulle göra

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag jobbade som Securitas och körde utan blå ljus när dom inte fungerade men av den bannen så lärde jag mig om bilen inte har blå ljus då får man inte köra mott röt

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade inte ropat i radion och gjort som dom sa

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att inte ropa i radion under några slags av hott

Har du läst våra regler? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka