Kalle Jackobsson | Ansökan till Support[valle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .

Kalle Jackobsson

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Användarnamn: Kalle Jackobsson

Vad är ditt namn i verkligheten? Karl Göransson

Vad heter du på discord? Kalle#9401

Ange ditt födelsedatum 30 Juni 2006

Mellan vilka tider kan du oftast spela? 14-23,00

Berätta om dig själv jag hetter kar och är 14 år jag gillar att spela utom att spela så spelar jag fotboll och gillar att träna. jag gillar även att hjälpa folk och göra folk glada. jag är positiv och ser inte ner på folk även om dom kommer från ett annat land eller har någon sjukdom och om dom pratar konstigt för alla är lika värda och är lugn av mig och blir inte upphetsad eller sur lätt utan är lugn jag tar beslut som förhoppnings vis gynnar båda parter jag lyssnar även på dom som är högre än mig som typ mod eller admin så jag lyssnar väldigt bra

Vad skulle du göra om du blir staff? jag skulle varit hjälpsam och inte bara lämnat ett staff ärende jag skulle häller aldrig ta partier i staff ärende och lyssna på båda sidorna och varit aktiv gällande reports ingame och support i discord jag skulle ta snabba beslut men ändå bra jag skulle även ta tag i support och inte bara skita i att det är någon som sitter och väntar på support

Hur länge har du spelat på Multistaden? 4månader

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Multistaden? För det är en bra server och vill hjälpa till för jag vet själv hur det är när man vill ha hjälp och så är et inte någon staff inne.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? jag skulle varit aktiv och ta bra men ändå bra beslut och lyssna på borda parterna och inte ta parti för någon eller några jag skulle även och vara tydlig och inte bara sitta och lyssna på när någon är elak eller liknande

Har du några tidigare erfarenheter? Ja jag har varit det på några andra serverar.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? bra för jag har alltid

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? ja väldigt lätt jag lär mig jätte snabt

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? jag spelar bara på multistaden

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? nej

Tillbaka