Nekad Kalle Jackobsson | Ansökan till Servervakt [niklass0n_12FN]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Kalle Jackobsson

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Karl Göransson

Ange ditt födelsedatum 30 Juni 2006

Vad heter du på discord? Kalle#9401

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Alla dagar då jag har hemundervisning mellan 07,00-22,00.

Hur länge har du spelat på Multistaden? 4månader

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Hjälpa till och göra allt för att hjälpa till här på multistaden jag kommer titta på res och andra saker ingame och kommer ta alla reports som kommer till oss.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Multistaden? Jag vill hjälpa till för jag vet själv när man spawnar död eller blir rdm eller vdmad och inte någon servervakt som kan hjälpa till och då kommer jag kunna hjälpa till.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Jag kommer ta reports och jag kommer ta tag i saker och inte skita i dom jag kommer även lyssna på borda parterna och inte va korrupt och jag kommer göra så dom inte gör om det så dom lär sig en läxa.

Varför ska just du bli servervakt? Jag kommer va online och göra så alla tjänar sig trygga och kommer lyssna på alla jag kommer ta ärenden och inte skita i dom jag kommer också hjälpa folk.

Varför vill du bli servervakt? Jag vill hjälpa folk och göra så alla ska tjäna sig trygga jag vill även att dom ska ha kull och bli rdmad eller vdmad.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag har bra jag har varit staff på några andra servrar.

Är du whitelistad på serven? ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Två gånger för jag körde utan sirener när dom inte fungerade och den andra gången är att jag failrpade jag sa åt han att åka när dom riktade pistol mot mig men jag har lärt mig av banssen .

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej

Din servervakts ansökan har Nekats.

tråd låst flyttad till servervakts ansökningar arkiv.

Tillbaka