Nekad Kalle Hammar | Medlem ansökning [kenzo21]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kalle Hammar

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/midsnekgurra/

Vad är ditt namn i verkligheten? Gustav

Vad är ditt discord namn? Gurra#3687

Vad är ditt födelsedatum? 19 December 2004

Berätta om din karaktär. Jag heter Lenny, han glider runt med sina polare i bilar. Hans största idol är 2Pac för han tycker att han är cool och har en bra budskap. Hans föräldrar övergav han till nått foster hem som inte kunde ha kvar han så han blev uteliggare vid 14 års ålder. Senare i hans liv vid 26 års åldern så hitta han massor Vänner som hjälpte han och gav han pengar och mat. Nu är Lenny en Lycklig man som vill söka jobb som Polis . Han vill jobba som de för han vill kunna hjälpa folk i staden för han gillar att hjälpa folk. Får han inte jobb där hade han ansökt till Securitas. som även handlar om att hjälpa folk. Annars så bor Lenny på hotell rum med sin kompis Robin, de bor i samma rum så de tar hälften hälften pengarna. De brukar ta en promenad på morgonen och gå till ett ute gym det var

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer bidra med bra rp. Vissa respekt mot alla. Låta Poliserna göra sitt jobb och folk i alla yrken.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det första man ser är att det är många spelare inne och jag fattar varför dom flesta väljer att köra på Unive det är bra scripts, Fordon, och mm

Hur hittade du Unive? Såg att det var många spelare inne och gav servern en chans och direkt så märkte jag varför det var så många spelare inne på servern.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att blir bättre på att rp:a och att ha roligt på servern.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Skaffa ett bra jobb och tjäna pengar och glida runt i coola bilar och njuta av stadslivet

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka