Accepterad Kalle Ekstedt | Medlem ansökning[ZevenDot3]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kalle Ekstedt

Icke Medlem
Meddelanden
39
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199112891306/

Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad är ditt discord namn? L!am#4081

Vad är ditt födelsedatum? 6 November 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Kalle Jidell och är bror med Emil Saffransbulle men han är nu död. Jag har ett annat efter namn eftersom Kalle har bytt efternamn men ångrar sig. Men Allt började med en hård och våldsam uppväkst där han höll på med droger och vapen utanför skolan och i skolan skolkade han alltid från lektionerna och hade många slagsmål Kalle var lite mer våldsam än Emil då Emil inte är så hård som Kalle då Kalle började med droger och allt när han var i 13 års åldern vilket hans mamma inte gillade och när hon väll kom på han så fick han inte bo kvar med sin bror i sthlm så han började jobba på en liten mack nedan för gatan K.ogatan kallades den den farligaste gatan i hela sthlm han var inte rädd för något tills han blev tagen av några grabbar samma grabbar som tog Kalle när han var mindre dem tvingade i han att göra riktigt grov kriminella saker som hålla på med vapen och leverera stor lass med droger för att hjälpa dem fick han 1000kr om dagen mer än de fick han bara massa slag och skit i sitt liv. 4 år senare är Kalle 22 år och har fått nog av dessa tunga grabbar när han inte va med dem va han med några grabbar som va riktigt tunga tyngre än förr som ville hjälpa Chico med dem andra grabbarna, Så en dag bestämmde Kalle sig för att ta tag i dem grabbar som har tvingat han att göra saker och lekt med han som en hund.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För detta är den ända servern jag spelar på för tillfället jag känner mig trygg på servern både när jag inte är inne och roleplayar och när jag roleplayar det jag också gillar med denna servern är att där är inget hat och alla är snälla och trevliga och försöker inte bara förstöra för andra, samt att servern har äkta och bra staff som älskar att hjälpa både stora och små!

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? för att jag vill kunna utveckla min karaktär och RP nivån. så mycket som mögligt. så jag kan börja styra mitt egna företag och kunna jobba på mekko osv. och få folk att börja jobba. och det är välldigt roligt att spela här som att spela med vänner träffa nya och att lära sig nya sake

Hur hittade du Unive? jag fick ett tips från en pollare och Jag letade en ny server i fiveM och sen skrolla jag igenom svenska serverar och sen såg jag att Unive var en stor server så jag joinade hitta en snäll kompis i samma ålder som mig och sedan dess har jag fortsatt och spela på Unive och hittat mer vänner och själv har jag bjudit in vänner.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag letade en ny server i fiveM och sen skrolla jag igenom svenska serverar och sen såg jag att Unive var en stor server så jag joinade hitta en snäll kompis i samma ålder som mig och sedan dess har jag fortsatt och spela på Unive och hittat mer vänner och själv har jag bjudit in vänner.
fråga efter pengar eller springa runt och skrika eller göra olämpliga saker, jag och mina polare kommer ha roligt som Mekonom arbetare.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att skaffa ett bra jobb. Vara en bra medborgare som inte busar för mycket. Skaffa mycket vänner. Kanske skaffa ett mc gäng som inte är krim. Ha en snabb bil. Jobba mycket. Vara väldigt aktiv. Kommer utveckla min rp nivå till en bra nivå, kommer sen försöka ansöka som Mekonomen och jobba där ett tag och ha det roligt.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? förstår

Din whitelist ansökan har godkänts Tråd låst och flyttad till Whitelist Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka