Kalle Ekstedt
Icke Medlem
- Meddelanden
- 39
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199112891306/
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam
Vad är ditt discord namn? Liam Ekstedt#4081
Vad är ditt födelsedatum? 3 September 2006
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Kalle och han är 25år gammal han tycker om bilar och han fick sitt namn från han farbror han heter Kalle
han kan bli lite små sur ibland men han gör inget dumt han gillar att åka bil och hänga på piren
Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag är rolig och är smart men kan också bidra med seriös rp
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Att dom flesta kan ha seriös rp
Hur hittade du Unive? Cosmo_bt kollade jag på
Vad har du för mål med ditt rollspel? att få seriös rp till vardagen
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att jobba på räddningstjänsten
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? lite
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam
Vad är ditt discord namn? Liam Ekstedt#4081
Vad är ditt födelsedatum? 3 September 2006
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Kalle och han är 25år gammal han tycker om bilar och han fick sitt namn från han farbror han heter Kalle
han kan bli lite små sur ibland men han gör inget dumt han gillar att åka bil och hänga på piren
Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag är rolig och är smart men kan också bidra med seriös rp
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Att dom flesta kan ha seriös rp
Hur hittade du Unive? Cosmo_bt kollade jag på
Vad har du för mål med ditt rollspel? att få seriös rp till vardagen
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att jobba på räddningstjänsten
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? lite
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja