Nekad Kalle.c | Medlem ansökning [ZevenDot3]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kalle.c

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Kalle Cederström

Vad är ditt discord namn? Nillalinuz#7060

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. Roger Göransson är en 47 årig man som brukade vara en framgångsrik entreprenör i Sverige. Med sitt företag hade han lyckats tjäna några miljoner kronor. Efter han hade drivit företaget i 7 år så åkte han fast för skattefusk och sattes då i fängelse i 5 år. Så nu var det 3 år sedan han kom ut ur fängelse och nu har han fått nys om detta nya ställe genom några vänner och då vill han bygga upp sitt imperium igen men han vill också få sin revansch på polisen efter dem spärra in honom. Roger är en ganska lugn person som inte blir irriterad särskilt lätt men när han väl blir arg kan han bli ganska farlig och han är samt bra på att bedraga andra människor.
Sen i sin hemstad är han känd som en av dem största fotbolls fanatikerna i stan.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag tror jag kan bidraga med rolig och bra rp för jag tycker min karaktär är ganska intressant och lurig. Sen har jag lite erfarenhet av rp i andra spel också. Så jag tror jag kan få ut den bästa rp som andra och jag kan bjuda på och bara ha allmänt skoj.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att om jag tillexempel blir rånad då ska jag ju låtsas vara rädd och inte dra vapen eller slå ner den som rånar mig för det är ju inte realistiskt. Så man ska alltså göra så att den andra personen kan utföra sin rp mot en själv

Hur hittade du Unive? Jag har kollat ganska mycket på gta rp och för ett tag sen så kollade jag om det möjligtvis fanns några svenska servrar och då såg jag att denna servern var riktigt bra och blev intresserad direkt!

-rep hade kunnat utveckla lite mer kring din karaktär

Vidare till muntlig intervju, du har 24h på dig. Lycka till!

Nekad, ogiltig födelsedatum!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka