Kalle Björklund
Icke Medlem
- Meddelanden
- 7
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198832860959/
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam
Vad är ditt discord namn? L1am#0879
Vad är ditt födelsedatum? 27 April 2008
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Kalle Björklund och är 19 och gillar och köra bil. Han är bra på att köra bil och så blir han glad när han kör bil. Hans dröm jobb är polis och vill försöka bli polis.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker jag ska bli medlem på unive för att jag tycker det är kul att rollspela och är väldigt aktiv. Jag kommer medföra bra rp.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag tycker om servern och den verkar vara rolig. I och med att den är rätt ny så är det extra kul att få vara med från början och för att det är en aktiv server
Hur hittade du Unive? Jag hittade den på fivem serverlist och gick in och spelade och har spelat på servern sedan dess.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Utvecklas och skapa mycket och stora och långdragna scenarion. Framförallt utvecklas då jag är väldigt ny till rollspel.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Ha några karaktärer där jag hittar en bra balans, har väl haft lite som mål att spela som polis då jag tycker det skulle vara väldigt kul att spela som polis. Jag är väldigt seriös så skulle vilja testa på det, så skulle väl säga att det är ett av mina mål
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Svar nej jag spelar endast på unive.
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam
Vad är ditt discord namn? L1am#0879
Vad är ditt födelsedatum? 27 April 2008
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Kalle Björklund och är 19 och gillar och köra bil. Han är bra på att köra bil och så blir han glad när han kör bil. Hans dröm jobb är polis och vill försöka bli polis.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker jag ska bli medlem på unive för att jag tycker det är kul att rollspela och är väldigt aktiv. Jag kommer medföra bra rp.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag tycker om servern och den verkar vara rolig. I och med att den är rätt ny så är det extra kul att få vara med från början och för att det är en aktiv server
Hur hittade du Unive? Jag hittade den på fivem serverlist och gick in och spelade och har spelat på servern sedan dess.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Utvecklas och skapa mycket och stora och långdragna scenarion. Framförallt utvecklas då jag är väldigt ny till rollspel.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Ha några karaktärer där jag hittar en bra balans, har väl haft lite som mål att spela som polis då jag tycker det skulle vara väldigt kul att spela som polis. Jag är väldigt seriös så skulle vilja testa på det, så skulle väl säga att det är ett av mina mål
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Svar nej jag spelar endast på unive.