Nekad Kalle Berg | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Kalle Berg

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198328810450/

Ditt Hex-ID: STEAM_0:0:184272361

Vad är din discord tagg? Cal_The_Dragon#6889

Vem var det som bannade dig? Stog ej

Hur lång tid var din ban? 5dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Bannad för suntförnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom jag ville köra ett race mot en grabb på stranden vilket jag trodde skulle vara ok.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var jag och en annan grabb som skulle köra ett dragrace på stranden och vi såg inga där men sen råkade jag köra på någon som jag inte ens såg för han vara bara onsynlig och fick blod på bilen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det var en bra ban för jag gjorde fel genom att åka ett race på stranden men tyckte bara att ni kunde lägga en varning och kanske stänga av mig i 60 min eftersom det var mitt fel vilket jag vet nu.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Innan så har jag rånat en kille och en annan gång var att jag hitta en glitch med misstag och det var en felkatig ban.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle tagit det mer serriöst och inte kört på stranden som ett miffo. Så det är helt klart mitt fel. Jag skulle varigt mycket mer serriös och inte kört racet mot honom på stranden.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig mycket av mina tidigare bannelser. Jag ber mycket om ursäkt men tycker att ni kunde stängt av mig i 60minuter istället för femdagar eftersom det var inget jätte failrp som jag gjorde utan bara ville ha kul och köra ett race som var mitt fel såklart. Det jag kommer göra annorlunda är att jag kör lugnare och serriösare vid carmeets om man nu kan kalla det.

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka