Accepterad Kalle Berg | Ban överklagan (Wagner)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kalle Berg

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198328810450/

Ditt Hex-ID: STEAM_0:0:184272361

Vad är din discord tagg? Cal_The_Dragon#6889

Vem var det som bannade dig? Stog ej

Hur lång tid var din ban? 5dagar

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd av failrp - polarbear

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Att jag upptäckte en glitch med en annan polare när vi skulle handla bil så blev vi teleporterade in i affären som var stängd.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och en annan kompis stog och väntade att vi skulle köpa en bil utanför en bila affär. Sen så startade servern om och då när jag loggade in igen så var vi inte jätte många och hade väntat i några minuter och hade tråkigt. Sen var det en grabb som spawna inne i affären och gjorde en animation att han ville krama och då visste jag inte att det var han som var där inne i affären som gjorde det utan jag trodde det var någon annan i ledet som gjorde det och då gick jag för kramen och råkade teleporteras in i affären. Sen väntade jag där på att någon skulle öppna för han ringde polisen som skulle komma och öppna. Sen när jag kom ut därifrån så blev jag bannad av någon. Men det stod inget namn. Hoppas detta räcker för detta är så utförligt som det går. Jag har lärt mig av detta och kommer inte göra samma igen.Mvh: Kalle Berg

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det var en felaktig ban pågrund av att vi bara råkade hitta en glitch och sedan efter vi blev utsläppta av någon så blev jag bannad även fast det bara var en glitch som vi inte menade att vi skulle hitta

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag skulle råna en grabb som låg på marken vilket jag har lärt mig från.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde ha tagit det kanske lite mer serriöst och inte kramat honom. s

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag, jag kommer ta det mer seriöst och inte krama vem som helst.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka