Kalle Berg
Icke Medlem
- Meddelanden
- 18
- Reaction score
- 0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198328810450/
Ditt Hex-ID: STEAM_0:0:184272361
Vad är din discord tagg? Cal_The_Dragon#6889
Vem var det som bannade dig? Står inte
Hur lång tid var din ban? 5dagar
Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Failrp - polarbear
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom jag och några andra råkade upptäcka en glitch men inte med mening
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi stod utanför marjalisa och skulle köpa bil så var det en grabb som ville kramas och då kramade jag honom och råkade åka in till marja lisas
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det var en felaktig ban. Det var för att det inte var min mening att vi skulle upptäcka glitchen
Hur många tidigare avstängningar har du? 1
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Skulle råna en kille men fick antagligen inte göra de
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte hittat glitchen typ
Har du lärt dig någonting efter din ban? Inte stå nära en dörr o kramas
Har du läst våra regler? Ja
Ditt Hex-ID: STEAM_0:0:184272361
Vad är din discord tagg? Cal_The_Dragon#6889
Vem var det som bannade dig? Står inte
Hur lång tid var din ban? 5dagar
Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Failrp - polarbear
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom jag och några andra råkade upptäcka en glitch men inte med mening
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi stod utanför marjalisa och skulle köpa bil så var det en grabb som ville kramas och då kramade jag honom och råkade åka in till marja lisas
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det var en felaktig ban. Det var för att det inte var min mening att vi skulle upptäcka glitchen
Hur många tidigare avstängningar har du? 1
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Skulle råna en kille men fick antagligen inte göra de
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte hittat glitchen typ
Har du lärt dig någonting efter din ban? Inte stå nära en dörr o kramas
Har du läst våra regler? Ja
Senast ändrad: