Nekad Kalle Berg | Ban överklagan [Flygplan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kalle Berg

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198328810450/

Ditt Hex-ID: 110000115f78bd2

Vad är din discord tagg? Kalle Berg #8158

Vem var det som bannade dig? Stog ej

Hur lång tid var din ban? Vet ej

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Inget

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Vet ej, innan när jag blev bannad på multistaden för längesedan av att jag rånade en kille så blev jag bannad och då valde jag att sluta spela på den och då vart jag bannad på dc och på deras server.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag har spelat tidigare på multistaden och tyckte det var as kul men sen blev jag bannad tyvär för att jag rånade en kille och då valde jag att sluta spela och inte gjorde mycket förutom att spela andra spel. Sen blev jag rekommenderad att spela på unive o då testade jag det. Jag testade att spela på den ett litet tag o tyckte det var roligt sen så tänkte jag gå med i discorden för att jag tyckte det var roligt att spela på den men jag var redan bannad på den även fast jag inte har varit med i discorden och inte gjort ngot där så var jag bannad av absolut ingen anledning.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en mycket felaktig ban eftersom jag aldrig har varit inne på discorden och när jag testade att gå med i den så var jag bannad av ingen anledning så jag tycker att det är en mycket felaktig ban!

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har aldrig varit bannad på discorden förrens nu av ingen anledning.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte rånat killen på multistaden om det var den som gjorde mig bannad på discorden.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Aa att inte råna folk

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka