Nekad Kalle Bengtsson | Whitelist ansökning [AFFE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bengan..

Medlem
Meddelanden
126
Reaction score
6
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198966536455/

Vad är ditt namn i verkligheten? KALLE BENGTSSON

Vad är ditt discord namn? BENGAN_1337#2400

Vad är ditt födelsedatum? 4 September 1900

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Kalle Bengtsson det är en snäll kille som gärna hjälper till. min karaktär älskar bilar och brukar hänga på carmeet. min karaktär kommer från en fattig familj och håller på att ta sig upp mot miljonen. han vet presis hur det känns att aldrig få hjälp så jag hjälper gärna till med saker folk behöver hjälp med.

Varför ska just du bli whitelistad? för att kunna RPa vidare på det bästa sättet och kunna vara till god nytta.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att det här är den bästa servern enligt mig och jag vill kunna jobba för folk och hjälpa till.

Hur hittade du Unive? den var några polare som spelade på denna server. när jag skaffade min dator så kände jag att jag ville testa denna server för att den verkade bra på flera olika sett. så jag testade sedan dess har jag fasnat för den här servern.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Få mitt namn stort i denna stad och bli känd i stan som en hjälpsam kille.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej Unive är den bästa enligt mig.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka