Nekad Kalle Bengtsson | Ban överklagan [Quirkz303]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bengan..

Medlem
Meddelanden
126
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198966536455/

Ditt Hex-ID: 11000013bfa7907

Vad är din discord tagg? BENGAN_1337#2400

Vem var det som bannade dig? Swedie

Hur lång tid var din ban? 5 dagar 23timmar 60 minuter

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? du har blivigt avstängd för lall på piren

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? min uppfattning var att jag kom till piren i min bugatti som jag nyss hadde vart o pimpat. jag såg att det var 3 killar som slogs på piren jag var uttråkad och hadde inget att göra så jag bestämmde mig för att stoppa bråket. det slutade med att en av killarna råkade slå till mig jag rpade på det och slog till baka . det var en dålig ide. jag visste inte att de senariot skulle sluta i en ban. jag ber så hemskt mycket om ursäkt och jag vet själv att jag gjorde fel till 100%. jag kommer alldrig göra om det och ska tänka mer på regeln lall.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. okej så allt började med att jag åkte ner till piren i min nyköpta bugattin jag var väldigt glad tills jag kommer fram till piren. jag åker in till en parkering och börjar gå runt lite. jag ser då att det är 3 killar som står och slåss jag blir förbannad och vill stoppa bråket. när jag kommer dit så får jag en rak höger i huvudet och faller till baken. jag reser mig upp och slår till baka. sen blir jag bannad... jag är så jävla dum som la mig i bråket jag skulle ringt polisen eller securitas som skulle kunna hjälpt. istället så väljer dumma jag att lägga mig i / stoppa bråket. det här kommer alldrig att hända igen och jag kommer tänka på regeln lall mycket mer i framtiden!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. absolut inte jag gjorde ett jättemisstag och bröt mot regeln lall så jag fattar till 100% att jag gjorde fel och jag fattar att ni valde att banna mig helt rätt!

Hur många tidigare avstängningar har du? 7

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. det är lite olika små banns som tex när det var en kille som hadde snott min bil då körde jag och min kompis efter och det laggar till så vi råkar åka in lite i den snodda bilen support råkade banna mig istället för föraren vilket gjorde att jag blev unbannad direkt efter jag suttit i supportn

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja, jag skulle kunna ringt polisen direkt istället för att stoppa det själv det var dumt av mig förlåt :(

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja, inte lägga mig i bråk och tänka lite extra på regeln lall det är en ganska stor och viktig regel i roleplay världen!

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka