Accepterad Kalle Bengtsson | Ban överklagan [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bengan..

Medlem
Meddelanden
126
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198966536455

Ditt Hex-ID: 11000013bfa7907

Vad är din discord tagg? Bengan_1337#1735

Vem var det som bannade dig? wagner

Hur lång tid var din ban? förevigt

Var är du bannad? discord

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? : jag kommer inte in

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig?
min uppfattning var att jag är bannad för staff spam eller något i den stilen, jag hadde inte så stor koll på den regeln och visste inte vad jag gjort fel. nu har jag läst på mer om den regeln och tänkt igenom min ban och tycker att jag var helt värd en bann eftersom att jag bröt mot en regel. Det var dumt gjort och jag borde förstått att jag inte skulle skriva mer!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad.
min uppfattning var att jag är bannad för staff spam eller något i den stilen, jag hadde inte så stor koll på den regeln och visste inte vad jag gjort fel. nu har jag läst på mer om den regeln och tänkt igenom min ban och tycker att jag var helt värd en bann eftersom att jag bröt mot en regel. Det var dumt gjort och jag borde förstått att jag inte skulle skriva mer!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det.
nej det var ingen felaktig bann jag gjorde fel och det vet jag. jag visste inte att den regeln fanns och ber om förlåtelse det kommer inte upprepas och framöver så kommer jag bara skriva bannöverklagan! ja g visste inte så mycket om regeln staff diss. nu har jag läst på bra mycket mer om den delen av reglerna och kommer tänka på de nästa nång jag blir bannad och visa respekt för staff teamet och inte förstöra deras jobb!

Hur många tidigare avstängningar har du? jag har inga tidigare banns på discord

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans.
Det är blandade banns 1 pratar ooc in game det var när jag inte ställt in push to talk 2 vdm det var en kille som tagit min bil och kört iväg min andra kompis körde efter och råkade köra in i bilen jag satt i bilen och de bannade fel id. alla mina banns har jag lärt mig av!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda?
ja, jag skulle kunnat gå in på Unives forum och skrivigt en banöverklagan istället för att diskutera min bann på fel sätt. jag lyssnade på vad support sa de sa '' pma han som bannade dig och ta det där'' då antog jag att jag skulle lyssna på support eftersom de är kunniga på regler mm jag gjorde fel och har nu tänkt igenom min ban och detta ska alldrig upprepas!

Har du läst våra regler? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka