Accepterad Kalle Bengtsson | Ban överklagan [Filip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bengan..

Medlem
Meddelanden
126
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198966536455/

Ditt Hex-ID: 11000013bfa7907

Vad är din discord tagg? BENGAN_1337#2400

Vem var det som bannade dig? Kalle320

Hur lång tid var din ban? 30 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? du har blivit avstängd för streamsniping

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Hej! Min uppfattning var att jag och mina 2 kompisar skulle testa/tävla med våra bilar på motor vägen. min kompis ringde mig ig och sade '' tja jag åker ut mot östra motorvägen och kollar så det inte finns någon snut där'' för vi ville inte få polisjag. när han säger det så befinner jag mig vid polisstationen för att jag suklle åka mot marja för att möta min kompis aka chiko. jag ser en polis och vill inte göra en u sväng just då för att jag vill inte att 1 det ska inte bli copbait och 2 jag vill inte bli inlåst i fängelset. när jag ser att polisbilen åkt lite längre bort så bestämmer jag mig för att svänga och köra ut på östra motorvägen polisen svänger vänster jag svänger höger. allt e lungt tills jag blir bannad för streamsniping. 1 vem är det som streamar 2 jag vet inte vem det är. tydligen var det polisen som streamade av någon konstig anledning och jag åkte inter efter han ett dugg ´. jag väntade till och med tills han hadde åkt innan jag körde bort. så jag vill gärna ha en förklaring varför jag blev bannad. fine jag bryr mig inte om någon streamar men kan ni säga iallafall du i röd bil åk inte efter honom han är en streamer så jag vet. inte vet väll jag för mig såg det ut som en helt vanlig polis. polis bil polis kläder. jag ser ingen skillnad på vanliga poliser och poliser som streamar + jag hadde lite viktigare saker för mig en att åka efter en streamer ialafall. hoppas ni förstår

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag åkte i min bmw M4 widebodykitad den var röd min rutt var att chilla på min kompis tills det var dags att åka. jag åker lite runt torget chillar lite lyssnar på musik tills min kompis skriver ig tja bror jag är klar åk mot östra. precis då åker en polis ut från stationen han kör iväg en bit då bestämmer jag mig för att göra en u sväng för att den vägen som var snabbast var den efter polisen. jag hadde otur med att han i bilen var en sorts streamer tydligen min mamma säger att jag inte får ha youtube, twitch eller kolla på lives eftersom att folk kan skriva elaka saker så jag visste inte överhuvudtaget vem det var framför mig. jag tänkte inte mer på att det var en polis sen åkte vi varsitt håll jag hinner ungefär 20 meter inan jag blir bannad för streamsniping jag vet inte riktigt vad det betydde men efter lite re seartch så hittade jag det är när man åker efter streamers i långa drag. jag vart väldigt förvånad för vad jag såg så var det ingen streamer i närheten vad jag visste. hoppas ni förstår

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej, för att om det var som det stod att det var en streamer eller vad det var så kan jag fatta att man förknippas med streamsniping pågrund av att jag hadde otur och visste inte att det var en streamer som det kallas i bilen framför. jag ber om urkäkt och jag ska tänka på hur jag kör och kanske hålla mig borta från de jag inte känner.

Hur många tidigare avstängningar har du? 6

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Mina tidigare banns har vart liksom småsaker som tex min kompis skulle hjälpa mig att köra ifatt en kille som snott min bil det blev en dsynk och jag och han råkade köra in i han framför då blev jag bannad för vdm för de trodde att jag körde men när jag förklarade så blev jag un bannad.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja tagit den lagliga vägen till östra motorvägen och inte gjort en u sväng mitt på vägen. det var dumt av mig och det ska alldrig upprepas jag lovar.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja, alltid köra lagligt inte göra olagliga u svängar. genvägar kan bli senvägar som i det här tillfället. Förlåt jag ska köra lagligt framöver. jag lovar!

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka