Nekad Kalle Bengtsson | Ban överklagan (achoo)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bengan..

Medlem
Meddelanden
126
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198966536455/

Ditt Hex-ID: 11000013bfa7907

Vad är din discord tagg? BENGAN_1337#2400

Vem var det som bannade dig? grakke

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? du har blivigt bannad för lall och suntförnuft.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? min uppfattnig var att jag och min kompis har en ganska grov humor vi stod och skämtade och sen sa jag kom vi drar till donken dem har öppet för jag hålde på att dö för jag inte hadde ätit på ett tag. när jag väl säger vi drar till donken så blev jag bannad jag fattar ju varför.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag stod vi Qpark bilen och snackade med han som satt i bilen aka min kompis, när vi hadde suttit och snackat så sa jag kom vi drar till donken de har öppnat för jag behövde äta. då tror staffsen att jag var dum mot han eftersom att hans karaktär är lite rund om man säger så. så jag förstår att de valde att banna mig men skulle vara jätteglad om de skulle fatta situationen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej det var ingen felaktig ban det var ett stort missförstånd bara!

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. det är små banns tex när jag blev bannad för VDM för de trodde jag jag körde bilen fast det var min kompis. då har jag oftast blivigt unbannad.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja inte ha så grov humor, jag skulle istället kunna sagt vi drar och köper mat jag är hungrig tex.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja inte skämta om mat eller inte ha så grov humor.

Har du läst våra regler? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka