Nekad Kalle. | Ban överklagan [Quirkz303]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kalle.

Icke Medlem
Meddelanden
66
Reaction score
16
Länk till din steam profil: https://store.steampowered.com/

Ditt Hex-ID: vet fan inte

Vad är din discord tagg? sjfkfsdghvggshv#7790

Vem var det som bannade dig? BlasT

Hur lång tid var din ban? Återstår: 9 dagar 10 timmar 47 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by server: Du har blivit avstängd för: Suntförnuft ~BlasT. Återstår: 9 dagar 10 timmar 47 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag bröt mot sunt för nuft.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade precis klippt en ny go raggar bil som man kunde höja och sänka decken med så att man kunde hoppa med den. Först gjorde jag det när jag stog stilla med bilen. Men sedan så vill jag testa i fart så då gav jag han lite gas och kom upp i varv och då hoppa jag inte direkt utan jag lufte deckken på sidan vilket man kan göra i verkligheten. Men jag har märkt att man blir bannad av detta så då kommer jag inte göra om det. Här har ni ett klipp i verkligheten som dem kör så snabbt och hoppar att dem har slowmotion kolla tid 1:25 https://www.youtube.com/watch?v=hP2NhDSc7bg&start=39s

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Båda jag och nej. Man kan ju göra det i verkligheten men det kanske inte är så vanligt jag kommer iallafall sluta med att höja och sänka min bil

Hur många tidigare avstängningar har du? 8

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. varje gång jag blir bannad så tar jag lärdom av det och det menar jag. som tillexempel så första gången jag blev bannad så blev jag bannad för att jag inte viste någon ting om rp. Men jag ville ju såklart fortsätta att spela på multistadeen så då läste jag alla regler och blev aldrog bannad av samma sak igen. Den senaste gången jag blev bannad på var sunt för nuft och då så körde jag för snabbt i staden. Detta tog jag då lärdom på såklart så nu föröler jag att lixom spärra hojen i staden så att den inte går för snabbt. Men det jag vill komma fram till är att jag tar lärsom av varje ban.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja att inte köra och höja bilen. Jag skulle kunna tänk mera suntförnuft. Men man kan dock göra detta i verklighetn men ja ja

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att man ska tänka sunt för nuft när man höjjer och sänker bilen/ hoppar

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka