Nekad Kalle. | Ban överklagan [Kazlick]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kalle.

Icke Medlem
Meddelanden
66
Reaction score
16
Länk till din steam profil: https://store.steampowered.com/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: 1.cuz

Vad är din discord tagg? Kalleskaviarr#7790

Vem var det som bannade dig? jag kan inte se det av någon anledning det står bara att jag är bannad

Hur lång tid var din ban? Jag kan inte se det av någon anledning

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? det står inte det av en anledning med det är combatlog

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag combatlogga vilket var rätt av staffsen att dem banna mig

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jo det var så att jag och mina kompisar körde bil och helt plötsligt så börjar några skyta mot oss vilket var rdm av dem och det var staffs som kollade men dem började ta saker från mig och då ville jag göra det enklare för alla så jag lämnade så att dem inte skulle ta mina saker för jag skulle ändå få tillbaka mina saker för de fick dem andra. Men detta insåg jag att detta var fel för man ska aldrig lämna vilket jag har lärt mig nu. Med andra ord jag lämna för att vi skulle föröka få tillbaka alla saker för dem dödade mig utan anledning alltså rdm. detta ångrar jag jätte mycket och jag vet inte hur jag tänkte där när jag bara igentligen skulle kunna ta det i support.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var det värkligheten inte combatlogg är väldigt allvarligt och jag anser att jag har gjort fel vilket jag kommer ta lärdom av

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad men jag har alltid tagit lärdom av alla bans jag har fått som tillexempel. Min första ban jag fick var rdm jag bara sprang runt och slog på folk vilket jag inte fatta att det var fel så då fick jag ban. Men jag ville såklart fortsätta på denna server så jag tog lärdom och läste alla regler på servern.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? bara för att någon annan gör fel så ska man inte göra det själv. så nästa gång ska jag bara hoppa support eller gör en spelaranmälan. nu efter så ångrar jag mig värkligheten och jag kommer lära mig av detta

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja värkligen jag kommer aldrig mer combatlogga för det är en dålig rp och jag vill kunna ha en som bra rp som möjligt förm det blir roligare för alla

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka