Accepterad Kalle Ank | Medlem ansökning (JHN)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kalle Ank

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas

Vad är ditt discord namn? KalleAnk#5151

Vad är ditt födelsedatum? 19 Juli 2009

Berätta om din karaktär. Tjena jag heter Hasse Karlsson och är 24 år gammal, har bott ute på landet i princip hela mitt liv tillsammans med min morsa, farsa och min bror. Min bror och jag hade väll inte den bästa kontakten när vi var unga och hade en del bråk men det har blivit bättre med åren. Min morsa och farsa var ofta på sina jobb då min morsa jobba inom sjukvården och min farsa inom polismyndigheten så jag var ofta hemma själv med min bror, då jag lärde mig att ta hand om mig själv ganska snabbt eftersom min äldre bror inte brydde sig mycket om mig. Men jag hade det ganska bra i skolan då jag hade många polare och hade ganska bra betyg, jag gick ut högstadiet och gymnasiet med mer en godkända betyg i nästa alla ämnen. Men jag har inte kommit på vad jag vill jobb som riktigt än, jag har jobbat lite här och var genom åren kan man säga. När jag inte söker jobb eller annat så gillar jag att hänga med polare och grilla har jag ett intresse för. Men nu har jag bestämt mig för att testa på stor stan så vi får se hur det går.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan göra roliga och seriösa scenarion där alla kommer ha kul och han en chans att framföra sig. Jag ska också jabba mot att försöka få med alla i scenarion och göra så att alla har det lika kul som jag troligt viss kommer ha.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska inte alltid försöka vinna alla scenarion man är med i utan att låta andra vinna i ett scenario för att det kan bli bättre rp.

Hur hittade du Unive? Har hört om servern från polare och sett lite på internet.

Godkänd efter muntlig intervju, välkommen!
:unive:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka