Nekad kalle.alv12 | Medlem ansökning[bungegård]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kalle.alv12

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Kalle

Vad är ditt discord namn? Kalle

Vad är ditt födelsedatum? 22 Oktober 2009

Berätta om din karaktär. Min karraktär heter Ulf Jan o han e 17 år. Han e från norrland och har haft n bra relation med sina 2 bröder, Billy o leffe. Båda dom har haft det bra med skolan och de, Dom e rätt hårda och slogs rätt mycket o då fick ja inspiration av dom o nu så har vi haft de tufft de senaste. Våra föräldrar dog i en trafikolycka. Sedan det så förlorade vi vårt hus och massa saker. Men efter dom dog så hade vi försörjat oss med med lite mat och inget hem. Vi har alltid gillar naturen o gillat o va ute och kampa, vi har hållt på med det sen ung ålder. Sen så började mina bröder komma in i kriminalliteten och då så blev det svårt, det blev svårt och gå runt för folk lände igen oss och folk gillade inte oss.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med kunglig RP och kommer att seriös rp och bidra med massa olika senarion och bidra med bra rp så folk inte tröttnar.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska rollspela så båda ha kul. ungefär så polsen har lite kul,om jag skulle göra butikrån o ta en ubåt o åka iväg kommer inte det bli motpartens vinst.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? VDM - (Vehicle Deathmatch) Att man använder sin bil som vapen som t.ex att köra på folk. Copait - Man vill ha polisens uppmärksamhet o typ sladda framför dom. Powergaming - T.ex att man kör in i en vägg i 300 o inte säger nått och bara åker iväg.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag! Jag har t.ex kört här innan och på massa andra servrar.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Inte som jag vet.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka