Nekad !KALLASPUFFAR! | Ban Överklagan [Emilia]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

!KALLASPUFFAR!

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199228665382/

Ditt Hex-ID: 177185

Vad är din discord tagg? ville3677

Vem var det som bannade dig? BubbleGum

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-08-22 093444.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag lallade runt och inte skjöte mig. detta var dumt men jag var helt ny på unive så jag förstog inte så mycket så då blev jag permament bannad men sen byte jag server så nu har jag lärt mig hur man ska bete sig och jag har läst igenom unive reglerna.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag hade precis kommit in i unive sen så var det svår att förstå vad man skulle gö så då lallade jag runt och fick ban.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker att det var jag som gjorde fel jag skulle ha läst igenom reglerna på unive och inte llalat runt menn det är också en felaktig ban för jag visste gö inte hur man skulkle gö eller nåt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. nej detta är min första ban på unive.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat haft tålamod och läst igenom reglerna och frågat folk hur man skulle tjäna pengar och bete sig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har lärt mig att jag ska läsa igenom reglerna noggrant och inte lalla runt jag ska respektera alla och och vara snäll.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det förstår jag

Varför ska jag släppa in dig när du förstör för servern?

Du förstör spelupplevelsen för spelare och för den fina server som är uppbyggd. Uppbyggd av en väldigt bra ägare. Så varför ska jag/vi släppa in dig när du har försökt förstöra?

Vad gör så att du har lärt dig?

Hur vet jag att du inte kommer göra exakt samma sak igen?

Personligen tycker jag inte du bör komma tillbaka då du har orsakat problem för spelare och ägaren.

jag visste inte om hur fivem gick till men har spelat på andra servrar och har lärt mig hur man gör och är sugen på att spela unive för det är en riktigt bra server.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka