Accepterad !Kalla Mig Pappa | Ban Överklagan (waguchampangemode)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

B_ENIM

Icke Medlem
Meddelanden
120
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/694103837484/

Ditt Hex-ID: steam:1100001498c0419

Vad är din discord tagg? !Kalla Mig Pappa#6969

Vem var det som bannade dig? Oddieffs

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror Oddie valde att banna mig för att jag gjorde ett regelbrott det som var regelbrottet var ju att jag gick bakom bilen och spammade x samtidigt som jag tog upp min glock. Jag gjorde detta eftersom de skulle kidnappa mig vid strandgaraget och de sa att jag fick ställa in min bil och sen gick jag bakom deras bil och drog upp vbapen och sköt ner de jag förstår att detta är ett regelbrott men just då tänkte jag inte på det.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var på trygghansa såg en skysst bmw som jag ville byta min med och då frågade jag han om han kunde komma till starndgaraget och när vi var där började de rikta på mig ut ur deras bil och det var då de sa att jag fick ställa in bilen och sen gick jag bakom deras bil och drog fram glocken.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel eftersom jag gjorde reglebrott

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Den enda bannen jag kommer ihåg var att jag körde 200 i stan men det var ganska längesen så kommer inte riktigt ihåg det var typ att jag fick ett medelande att min kompis hade blivit kidnappad så körde jag 200 i staden och fick ban för suntförnuft

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat skita i att skjuta ner de eller att ta upp vapen för att rädda mig själv och bara låtit de kidnappa mig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att man inte ska spamma x samtidigt som man tar upp vapen eller att man inte får skjuta ner personer som håller på att kidnappa en

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår

Tillbaka