Nekad kalken | Polismyndigheten Ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kalken

Medlem
Meddelanden
62
Reaction score
3
Ange ditt födelsedatum: 2 November 2006

Vad heter du på discord? bröwine#7887

Är du whitelistad? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? kan inte se det för att jag har gta på epic games

Hur många timmar per dag kommer du vara aktiv? 4-5 på vanliga dagar men på helger kanke kl 12 eller kl1

Hur ofta kommer du vara inne? ofta jag kommer såklart inte vara aktiv hela tiden men ofta kan jag säga att jag kommer vara online

Hur många timmar har du på FiveM? kan inte se det för att jag har gta på epic games

Vad heter du? Gustav dahlberg

Hur gammal är du? 21

Har du B-Körkort? Ja

Varför vill du bli polis? för att hjälpa allmänheten och minska krimminaliteten i staden.

Varför ska just du bli anställd? för jag kommer göra mitt jobb vara trevlig kolla så att folk sköter sig och göra det som behövs.

Vilka styrkor och svagheter har du som person? (Nämn minst 3 stycken) har bra konition är rätt så stark men är känslig för när folk dör och sånt men det kommer jag klara.

Har du poliserfarenheter sen tidigare, isåfall vad? nej men jag har varit biträdande chef på seacuritas så kan det mesta.

Du som aspirant stannar ett fordon på motorvägen, personen har kört i 200km/h och har inget körkort. Vad gör du? då får personen vänta ett tag med att ta körkort och så kanske måste man gripa personen och kolla så att personen är okej.

Du och en kollega stannar ett fordon, ni söker upp fordonet och märker att ägaren av fordonet är efterlyst. Din kollega går fram medans du sitter kvar i bilen, då skjuter personen din kollega och åker därifrån. Vad gör du? försöker gömma mig kalla på förstärkning och kanske skjuta personen i benet om man har möjlighet och om man sen lyckas få tag på personen ska man gripa hen.

Du som är aspirant och din kollega är ute patrullerar. Då får ni ett larm om bankrån på stora banken ni åker till banken. Vad gör du när ni har kommit dit? kallar på förstärkning om det bara är vi där och sen så går man in med pistol eller ett annat kraftigare vapen och siktar på personerna och försöka ha så mycket skydd som möjligt.

Du som aspirant blir tillkallad till ett larm där det är en man som går runt och viftar med kniv, ni anländer till platsen och ser att mannen närmar er hastigt, han viftar med kniven och skriker på er. Vad gör du? siktar med pistol på han och säger släpp kniven och sedan griper han och kollar så att han inte är påverkad av något.

Förklara vad radiodisciplin innebär. att man ska vara seriös i radion och avsluta med kom och klartslut

Vad betyder våldstrappan? Våldstrappan är inte bara omodern den är direkt felaktig och saknar som pedagogiskt verktyg all förankring i den polisiära verkligheten Någon kallar den för våldsbollen eller våldsringen där alla våra verktyg ligger innanför ringen.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka