Nekad kalken | Ban överklagan [Nizze]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kalken

Medlem
Meddelanden
62
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199094183824/

Ditt Hex-ID: 110000143963790

Vad är din discord tagg? Dutch_NOT!#2880

Vem var det som bannade dig? Akam123

Hur lång tid var din ban? står it för blev bannad på discorden

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Unspecified

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag och min kompis höll på med våran egen fivem server och blir bannade

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. det här var för typ 5 månader sen men jag och min kompis höll på med våran egen fiveM server och vi var inte wl på unive då men när vi sitter och håller på med den så blir vi bara bannade från unive helt random när vi höll på med våran egen server vi har lagt ner den servern nu för att det var inte kul och ingen kunde sköta sig och vi blev ddosade flera gånger men jag ber om ursäkt om jag gjorde något fel. men efter vi blev bannade så blev vi ganska arga för att vi gjorde inget men då så iallafall frågade vi runt massa andra folk vi kände som spelar på unive och frågade om dom också hade blivit bannade men det hade dom inte och vi satt länge och höll på att tänka vad gjorde vi fel och vi kom fram till massor olika svar hade vi gjort något vad hade vi gjort fel det är det vi inte vet för att vi hade inte skrivit något dumt eller spammat nåt det skulle vi aldrig göra så det är ett mysterium än idag. och jag gör en banöverklagan typ varje dag och jag blir bara nekad hela tiden det är faktiskt inte kul och jag försöker verkligen allt jag kan med mina banöverklagningar jag försöker skriva så utvecklat som möjligt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. vet inte vad vi gjorde så det är svårt att svara på

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har aldrig varit bannad från discorden innan

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? vet inte vad vi gjorde fel

Har du lärt dig någonting efter din ban? nej

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka