Nekad kalken | Ban överklagan [Akam]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

kalken

Medlem
Meddelanden
62
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199094183824/

Ditt Hex-ID: 110000143963790 (Hex)

Vad är din discord tagg? Bröwine#7887

Vem var det som bannade dig? Adde

Hur lång tid var din ban? 15 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? fearrp och undviker support ärende

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag var med i ett sinario som securitas då en person hotade mig med kniv och då så glömde jag bort att köra fearrp och då så varnade support mig i chatten men såg inte det lovar kommer aldrig göra om det.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. det var två personer som hade krockat och dom var mitt på gatan och då så kom jag och klev ut min bil och sa till dom att dom skulle akta och då så hade dom två olika historier och senare så den ena av dom hotade mig med kniv och då sköt jag han med tazer men istället skulle jag gömt mig och kallat på polis.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var jag som gjorde fel för jag glömde köra fearrp.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. det var jag och min kompis som råkade volta med en bil och då glömde vi rpa skadad.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? kallat dit polisen och sprungit och gömt mig och köra fearrp.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att köra fearrp och inte skjuta folk med tazer hur som helst.

Har du läst våra regler? Ja

Ditt ban överklagande har nekats.
Tråd låst och flyttad till Ban Överklagande Arkiv
Akam

Tillbaka