Nekad kalka | Beslut Överklagan [Toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kalka

Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Ditt discord namn: _kalka

Ditt Hex-ID: steam:1100001359fa957

Vad för typ av beslut gäller det? Roller indragna.

Vem/vilka tog beslutet? Toris

Varför tror du själv att beslutet togs? Jag förstår varför beslutet ursprungligen togs. I klippet hördes ett ljud som kunde kopplas till otillåten tredjepartsmjukvara, vilket naturligtvis väcker misstanke om soundpacks eller andra modifieringar som kan ge en fördel. Som spelare är det mitt ansvar att se till att allt jag använder följer reglerna, och ur ett staff-perspektiv går det inte alltid att avgöra om något är ett misstag eller ett medvetet regelbrott i stunden. Därför agerade de utifrån den information de hade, och jag har full förståelse för att de valde att reagera snabbt och konsekvent.

Hur är beslutet felaktigt? När man däremot ser till omständigheterna bakom händelsen blir det tydligt att beslutet byggde på en missuppfattning. Ljudet som uppfattades som otillåtet kom från ett misstag inte från ett försök att fuska eller skaffa mig några fördelar. Jag använde inte soundpacket i syfte att bryta mot reglerna, och jag var helt transparent med situationen direkt när supporten kontaktade mig. Det fanns ingen avsikt att fuska, och bannen grundades därför på en felaktig tolkning av situationen snarare än faktisk fuskaktivitet. Jag är idag redan unbannad, vilket jag uppskattar, men jag vill därför även be om att få tillbaka mina roller eftersom händelsen i efterhand visat sig vara ett misstag snarare än ett regelbrott. Jag hoppas att detta kan omprövas nu när allt är utrett och tydliggjort.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://medal.tv/games/gta-v/clips/lw1F1WtCEsdbcd90z?invite=cr-MSxwVTgsMjU3ODU1NTU0&v=30 V8ans bevis.

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Beslutet är inte felaktigt

Din beslut överklagan har nekats.
Tråd låst och flyttad till Överklagningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka