Accepterad kalka | Ban Överklagan [BMW.16]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

kalka

Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198859921751/

Ditt Hex-ID: steam:1100001359fa957

Vad är din discord tagg? _kalka

Vem var det som bannade dig? Real.16

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-11-08 152947.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror staffs bannade mig eftersom att de bara såg de fel jag gjorde i senariot. Jag blev bannad för fear rp, samt pwr gaming. Pwr gamingen är hyfsat korrekt. Men andra parten i senariot borde bli bannad för suntförnuft, då de pittar mig i 100 + kmh.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte runt i en gängbil (folk jag hänger med) sedan blir jag jagad. Av ungefär 8 bilar från rival gänget. Dessa bilar vill döda mig så de försöker åka framför mig, pitta mig. Detta är för att försöka få ut mig ur bilen. Då fortsätter jag åka eftersom att jag själv inte ville dö. Sedan blir jag pittad yttligare en gång, då min bil tillslut pajar. Däcken blir skjutna och bilen åker rakt upp på ett berg, våltar. Jag hoppar sedan ut ur bilen och skjuter 1 skott innan jag blir dödad. Efter jag är död, stannar personerna på platsen och börjar hetsa mot min kropp (finns klipp men inte id). Det finns inte ID eftersom man inte kan se id när man är död men det finns klipp på hets.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker både ja och nej. Ja eftersom att om de hade varit felfria i senariot så hade det påverkat senariot mycket mer. Men eftersom att de påverkade senariot genom att pitta mig i 100+ kmh för att förstöra min bil. Så påverkar det senariot och leder till att det gör skillnad på vad som händer efter. Jag blir bannad för fear rp, eftersom att jag kör iväg från dem, när de hoppar ut ur sin bil och riktar mot min bil som är fulltonad. (Detta är antagligen för att få en anledning för att skjuta mig) Eftersom att en extremt stor andel utav skottlossningarna startar med att bilar jagar varandra, tills att en part hoppar ut ur bilen och riktar. Då börjar det skjutas. Varför är inte otroligt många bannade då? Men somsagt pågrund utav att de också gjorde fel i senariot, vilket var att somsagt pitta i över 100 (suntförnuft),(fail rp) och hetsar mot döda kroppar vilket också är otillåtet och räknas som suntförnuft.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivigt bannad 1 gång innan, det var för sjukt länge sedan. Och jag lärde mig då utav mitt misstag eftersom att jag inte blivit bannad sedan dess, tills nu. Jag kommer att ta lärdom från denna ban om jag blir unbannad och jag kommer sedan att ändra mitt betende även och den andra parten gör fel så ska jag fortsätta rpa normalt även om det påverkar senariot.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag hade kunnat göra annorlunda i detta senario är att stanna för dem, inte försöka fly och jag skulle inte ha påverkat mitt betende eftersom att de gör fel. Jag skulle helt enkelt bara gett upp.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig myccket. Jag kommer göra saker och ting annorlunda såsom t.ex att inte bete mig olikt utifrån om andra gör fel i senariot.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Tillbaka